Stěhujete malou kancelář nebo celou firmu? Podívejte se, co je třeba připravit, jak takové stěhování firmy probíhá a kolik stojí.
Každé stěhování firmy je jiné a jeho průběh se liší. Ať už stěhujete malou kancelář nebo rovnou celou firmu, očekáváte spokojenost. Proto je důležité vybrat si tu správnou firmu, sebe i nábytek připravit na stěhování a poté se co nejrychleji ,,zabydlet“.
Výběr stěhovací firmy aneb co by měla splňovat?
V dnešní době si asi každý z nás přeje, aby vybrané služby zaručili, že budete spokojení. A to je hlavním cílem STĚHOVACÍCH SLUŽEB BRNO s.r.o. Naše služby poskytují zaměstnanci, kteří se touto prací živí a proto i jejich přístup k vaším věcem je na profesionální úrovni. Naši zaměstnanci jsou poučení o bezpečnosti při práci a mají bohaté zkušenosti. Při stěhování kanceláře využíváme pojištění manipulace v objektu (stěhování v místnosti, na chodbě, ve výtahu apod.) a pojištění stěhování při přepravě věcí ve vozech.
Stěhování kanceláří - příprava
Stěhování kanceláří trvá mnohdy i několik dní, v závislosti na velikosti a počtu pracovních míst. Firma s 50 zaměstnanci nám zabere zhruba 2 dny. Délku stěhování určují velikosti místností, demontáže nábytku, které jsou skoro v každém případě nutné + balení nábytku. Naše zkušenosti s demontáží jsou bohaté, je to téměř náš každodenní chléb. Jako správná stěhovací firma jsme vším vybavení, od nářadí, rudlů, stěhovacích vozíků, stěhovacích popruhu až po lepící štítky, kterými označujeme zabalený nábytek. Hodí se nám to v každém případě. Když stěhujeme více kanceláří a nábytek zabalíme naší černou „fešandou“, tzn. stretchovou fólií, určitě nepoznáte, co kam patří. Proto je důležité si pro stěhování určit plán. A právě proto vám předem poskytneme zdarma konzultaci, abychom lépe odhadli čas stěhování a určili přípravy, počet pracovníků stěhování, dohodli detaily a stanovili předběžnou cenu. Na osobní konzultaci s kolegou Martinem se dozvíte přesný postup, čím začít a jak úspěšně vše dokončit. Součástí konzultace je návrh harmonogramu a space plánu (rozmístění nábytku v místnosti). Pokud se stěhujete po prvé, tak určitě oceníte rady a typy. Oproti 99% stěhovacích firem v Brně, ke stěhování přistupujeme zodpovědně a nechceme vynechat žádny detail. Proto ke stěhování celé firmy jasně určený plán kde a čím začít, aby vše proběhlo hladce a v odhadnutém čase.
Přípravy na stěhování v našem podání:
- osobní prohlídka, navrhnutí plánu a obeznámení s postupem
- zapůjčení krabic na stěhování, plastových boxů předem (s výběrem vhodných typů krabic vám rádi poradíme, podle toho, co všechno se do krabic bude balit). Dovoz, výnos a odvoz krabic je pro nás již samozřejmostí.
- balení nábytku nejpevnější stretchovou fólii na trhu. Chrání nábytek proti případnému poškrábaní a lépe se s nábytkem manipuluje (neotvírají se šuplíky).
- skleněné vitríny, zrcadla, PC technika, monitory, tiskárny a další kancelářskou techniku balíme bublinkovou fólii různých typů, pěnovou fólií různé tloušťky.
- odpojení kancelářské techniky, tiskárny, PC monitory, projektory či jiné menší kancelářské zařízení.
- Demontáže nábytku a jejich zpětné montáže, složitější montáže skříní, polic, regálu či pultů recepcí.
- balení šanonu a drobností do krabic ( kartónové, plastové boxy, banánové krabice aj.). Každá krabice se hodí na něco jiného. Např. banánové krabice jsou nejvhodnější na těžké tiskopisy a kancelářskou dokumentaci. Jsou pevné, dobře nositelné a hlavně stohovatelné! Vyhnete se situaci, kdy se velké kartónové krabice přeplněné těžkou váhou tiskopisu přetrhnou. Plastové boxy na stěhování nejčastěji využíváme na balení drobností ze stolu, skřínek a ostatních věcí. Kartónové krabice jsou nejvhodnější na dokumentaci, popřípadě balení monitoru a menší kancelářské techniky.
- nakládka do vozidel, použití stěhovacích dek a pěnových prokladek, zajištění proti pohybu pro bezpečný převoz.
Podle navrženého plánu se následně všechny věci umístí na své místo, nábytek se zpětně rozbalí a smontuje. Demontáže nábytku jsou u nás v ceně (demontáže jsou součástí hodinové sazby). Balení nábytku pak probíhá v režimu spotřebovaných metrů.
CENA STĚHOVÁNÍ KANCELÁŘE
Cena stěhování kanceláře je vypočítána podle hodinové sazby, kterou vám dopředu GARANTUJEME. Celkovou předběžnou cenu vám vypočítáme na základě prohlídky. Náš team leader vám po skončení zakázky vypočítá cenu dle zaslané nabídky, doúčtuje spotřebovaný balící materiál. Konečná cena stěhování firmy se nedá dopředu přesně určit. V Brně je to velký nešvar, stěhovací firmy slibují nemožné a dopředu nabízejí „konečné ceny“. Kromě zoufalství je k tomu vede jejich nefér přístup, protože na konci chtějí téměř vždy skutečnou cenu dle počtu hodin.
Na kolik takové stěhování malé kanceláře vyjde? Cena stěhování středně velké kanceláře (8-10 hodin práce) vyjde zhruba na 15000,- až 20000,- Kč, v závislosti na trase stěhování, struktuře a objemu vybavení a vzdálenosti přepravy.
Naše doporučení je jasné, vybírejte si stěhování kaneláře nejenom podle ceny, ale také dbejte i na to, kdo vás bude stěhovat a jestli vám v případě poškození nahradí škodu. Nízká cena stěhování v tomto případě neznamená výhodu. To znamená, že „nejnižší sazba, nejlevnější stěhování Brno, nejnižší cena na trhu“ apod. výkřiky, znamenají jinými slovy „nemáme zaměstnance, nemáme kancelář, najímáme si brigádníky z ulice, platíme jim 80 Kč na hodinu, máme vozy ve skvělém polo-rozpadlém stavu z roku 1999… Jak potom takové stěhování kanceláří probíhá, se můžete dočíst na četných recenzích naštvaných zákazníků..
S přáním sluníčkového dne
Veronika Michalková
Stěhování kanceláří s 8 letou tradicí
--> POPTÁVKA STĚHOVÁNÍ FIRMY <--